HEI

JEG LEVERER TEKST.

ALL FORM FOR TEKST.

NESTEN.

 

LITEN ELLER STOR BEDRIFT, JEG LOVER Å PASSE INN —

SKREDDERSYDD ELLER ONE-SIZE-FITS-ALL.

INNHOLDSMARKEDSFØRING

Innholdsmarkedsføring handler om å lage relevant, nyttig og inspirerende innhold. Det handler om å treffe rett forbruker til rett tid.

INNHOLD TIL FAGBLOGG

Med SEO og forbrukernes økende evner til å selv finne den informasjonen de trenger, er fagblogg en smart måte å kommunisere produkter, tjenester og kompetanse på. På den måten henvender du deg spesifikt til den målgruppen som faktisk trenger deg. La kundene komme til deg, ikke omvendt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

REDAKSJONELT INNHOLD

Punkt 1.2 av Vær Varsom-plakaten, sier dette om pressens samfunnsrolle: «Pressen ivaretar viktige oppgaver som informasjon, debatt og samfunnskritikk. Pressen har et spesielt ansvar for at ulike syn kommer til uttrykk». Det liker jeg!

REKLAME

Når hvert ord teller (ekstra mye).

© Dorthe-Beate Lia

INNHOLD TIL BROSJYRE

Informativ tekst og innbydende design i skjønn forening, kan være alt som skal til for at mottakeren forstår budskapet.

KREATIV SKRIVING

Ja, hva er egentlig det? Jeg er ikke så opptatt av konvensjoner og sjangerformer, så jeg blander dem gjerne. Min interesse for all slags tekst gjør skrivingen min original og fleksibel.

INSTAGRAM

Instagram er ikke for pyser. Det er meningsløst å være tam og uengasjerende her. Dette er din mulighet til å synes. Tekst til bildet kan gjøre HELE forskjellen.

OVERSETTELSE

Nei, det holder ikke med Google Translate. Oversettelse er mer enn ord-for-ord, det handler også om kontekst, tone og helheten i budskapet.

CORPORATE WRITING

Snork, tenker du kanskje. Men dette er egentlig veldig gøy. Årsrapportene må ikke være lange og kjedelige. Er det ikke bedre at flest mulig leser og får utbytte av dem? Gjør fakta og data om til innsikt og forståelse.

PRODUKTBESKRIVELSER

Det hjelper lite at kunden velger å gå inn på nettsiden din, om hen ikke også velger dine produkter og tjenester. Kunder i dag, vil vite hva de kjøper. Sørg for at du har interessante og relevante produktbeskrivelser. Ja, kundehistorier fungerer.

INNHOLD TIL NYHETSBREV

Nyhetsbrev kan sendes både internt og eksternt. Det skal tilby leseren noe nytt og aktuelt for bransjen. Nyhetsbrev-abonnenter er allerede interessert, så her har du muligheten til å «nerde» så mye du vil.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INNHOLD TIL NETTSIDE

Det er mer enn tekst som skal til for å lage gode og brukervennlige nettsider, men gjennom språk og tone kan jeg gi dem en tydeligere stemme og personlighet.